dinsdag 29 januari 2013

kOninklijke pOst natellings-impressie.

had al maanden de balen van de natuurlijke persOOn kpn
en de zodanmaartenOemen kwaliteit van Oer internet-diensten.
dus stuurde ik Op 16 januari uiteindelijk een email
met daarin mijn persOOnlijke (klant)gegevens
met even1s een link erin naar mijn


zodanÓÓkmaartenOemen @kpnwebcare Op twitter
had denk ik liever @kpnyOuthinkwecare (?!) willen heten,
maar die naam werd vermOedelijk te lang bevOnden,
hen stuurde ik bericht na bericht,
maar de verwarring leek er enkel grOter dOOr te wOrden,
tOt er van daar uit een rutteriaanse radiOstilte viel. .

die ik niet pikte.
een b'tje zO'n benedenmaatse service leveren,
daar buitenprOpOrtiOnele bedragen vOOr vragen
en mij daarmee nOg bijna in grOtere financiële shit te brengen,
terwijl ik daar juist úít prObeer te krabbelen!

vandaag dus wéér getweet naar natuurlijke persOOn kpn,
en nÓg een email gestuurd naar webcare@kpn.cOm,
waar ik mijn vOrige mail nOg 1s aan 'vastgeniet' had,
vOOr de zekerheid,
misschien was Oek 'm kwijt,
nie'waar?

en ziedaar!
zOjuist een reply gekregen
van één der gehOrigen aan natuurlijke persOOn kpn,
die een (be)reken(machine/tOOl) bij Oen had
en zág!

leest u mee?



"Beste Pepé,

Na contact met onze Techinische Dienst heb ik begrepen dat er iets mis is met het systeem, waardoor jij de waarschuwingssms-berichten niet ontvangt. Graag ontvang ik een telefoonnummer van je zodat er contact met je opgenomen kan worden, wanneer dit probleem is opgelost.

De datakosten die op de facturen 45, 46, 47 en 48 buiten je bundel in rekening zijn gebracht, heb ik gecrediteerd. De creditering heb ik verrekend met factuur 48. Het restant van € ##,## inclusief BTW wordt binnen 10 werkdagen naar je rekening overgemaakt.

Zolang er nog iets mis is in het systeem, adviseer ik je af en toe een sms-bericht, met de tekst: [mbverbruik], te sms’en naar 1245. Je krijgt dan een indicatie van je dataverbruik. Onze excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geinformeerd en graag ontvang ik je telefoonnummer nog waarop je te bereiken bent, zodat je gebeld kunt worden wanneer het probleem verholpen is.

Met vriendelijke groet,


## Y###

KPN Webcare"



en ik schreef terug:


"beste ## y###,
gehOOrzame aan de natuurlijke persOOn kpn,

dank vOOr de in1s spOedige afwikkeling van mijn kl8.

vandaag heb ik mijn maandabOnnement à € ##,##
aan jullie Overgemaakt.
is dit meegenOmen in je berekening?
anders zie ik dat nOg graag gebeuren.

een telefOOn heb ik niet,
Ondermeer vanwege mijn
gevOelens van wantrOuwen
jegens de aanbieders van telefOnie.

cOmmunicatie dus graag via email danwel twitter danwel blOgger.

mOOie dag,

liefde,

pepé.

PS misschien vind je het leuk Om te lezen
da'k je reaxie heb verwerkt
in de nieuwe blOg




OOk last van zulks?
hOu vOl!
( :




naschrift 30 januari 2013:


## y### stuurde me nOg een email:


"Beste Pepé,

Wat bedoel je met gehoorzame aan de natuurlijke persoon KPN? Je hebt een vrij bijzondere schrijfstijl namelijk. Waarvoor heb je die €##,## overgemaakt? Als je dat voor factuur 48 hebt gedaan op klantnummer ###, dan wordt je betaling automatisch teruggestort, omdat de factuur niet meer open staat.

Met vriendelijke groet,

## Y###

KPN Webcare"


waarOp'k zOjuist terugschreef:


" (hall)O ## y###,

dank vOOr je vraag! ( :

"gehoorzame aan de natuurlijke persoon KPN":
refereert naar zOwel slavernij alsOOk de geschreven wet van het zOgenOemde kOninkrijk der nederlanden,

waarin een bedrijf, een bv., een "natuurlijke persOOn" genOemd en alszOdanig behandeld wOrdt.
kpn is vOlgens deze wetten dus de natuurlijke persOOn (die de (eind)verantwOOrdelijke is)
en dus denk ik er gOed aan te dOen deze natuurlijke persOOn aan te schrijven.

in nederland geldt Qua arbeit een mOraal, Opgeschreven in het wetbOek,
die mijns inziens is samen te vatten als
"arbeit m8 frei".

Onze pOlitiek wOrdt bed8, bewaard en uitgevOerd aan de hand van het brutO natiOnaal prOduct,
het geld dat wij als inwOnder van dit land kOsten èn Opbrengen.

arbeit je niet, dan heb je sOwiesO sOllicitatieplicht (tegenwOOrdig in sOmmige steden zelfs dwangarbeit)
Of ben je vanwege een zekere mismaaktheid daarvan gevrijwaard,
vOgelvrij verklaard.

arbeit je wel, dan heb je je handtekening gezet,
afspraken gemaakt met de natuurlijke persOOn,
die jOu vOOr enkele (tientallen) uren per week Oer eigendOm mag nOemen.
gedurende die uren mag je het ene wel en het andere niet,

sOms vraagt die slavendrijver zelfs Of je je buiten je werkuren Op een bepaalde manier gedraagt
(Omdat je vOlgens Oen OOk dan een vOOrbeeldfunctie hebt richting het bedrijf).

sOms (Of vaak?) vraagt de slavendrijver je dingen te dOen die tegen jOuw eigen principes ingaan,
waarvOOr je dan in ruil wat geld krijgt.
zO kun je bijvOOrbeeld andere mensen dingen mOeten aansmeren,
die ze eigenlijk niet (willen/nOdig) hebben,
Of liegen, de waarheid een btje anders vOOrdOen dan zOals werkelijk gebeurd(e),
Om zO bijvOOrbeeld wat geld te besparen, Of meer geld te verdienen.

mOcht je persOOnlijk geïnteresseerd zijn,
waarde medemens, mOment(eel)gehOrige van de natuurlijke persOOn kpn,
wees welkOm mij te vOlgen Op twitter via @lettermenger
en&/Of mijn blOgs en pOëzie en meer te (le)z(i)en Op
http://www.blogger.com/profile/17461819809243143829.

een gOede werkdag,
O(p) de vrijheid!


liefde,


pepé "

lettermenger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten