zaterdag 18 januari 2014

wel makkelijkR



O
rOel van schuldhulpvRlening nijmegen
(&/ vRantwOOrdelijk waarneemR),

december 2O13 kreeg ik een brief van jOu en de jOuwen,
diek pR direct OndRtekend tRugsturen mOes'.

vanwege veiligheid &/cO
zOu belastingdienst vOOrtaan nOg maar 1 rekeningnummer p[e]p[é] gebruiken
Om tOeslagen e.d. naar OvR te maken.

mijn zOrgtOeslag mOe[s]t per direct
niet meer naar mijn rekeningnummer,
maar naar de rekening van schuldsanering gebOekt wOrden,
d[at/ie] jullie [vOOr] mij gebruiken.

(weet je nOg dak schreef
dak jullie brief (On)aardig (te) laat vOnd
& dak daar 'n kl8 bij jOu Over indiende,
die jij niet naar jOuw baas wil[de] dOOrsturen?)

de vOOrbije dagen kreeg'k al 2 brieven van belastingdienst
& vandaag kreeg'k R in1s nÓg 1tje,
want belastingdienst wil cker weten
dat het nieuw dOOrgegeven rekeningnummer
ècht Op mijn naam staat.
[criminaliteit vOOrkOmen &/c0]

kijk maar:



belastingbrief 15jan:


[en/maar][ja/nee]h∞r,
belastingbrief 16 januari:


alskut gOed heb
staat die rekening die jullie vOOr mij gebruiken
al1 niet Op mijn naam,
maar Op die van schuldhulpvRlening,
dus kank belastingdienst niet bewijZen
wat hij wil dak bewijs.

& nu week niemeer wak mOedOen,
vandaa[l/R] deze O[pen]brief.

(schuld)HULP(!)

mail je mij z.S.M. tRug
hOenuverdR?
kank's langskOmen in deze week
dat we dit samen fiXen?

sOwiesO benk nu vO//edig blut,
dus geld vOOr kOpiëren hebk nie'.


vast bedankt.


[p/l/m]Ξ[p/π/ng]Ξ[r]


O





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

naschrift dd 2Ojan2O14:

( rOe[l/pt] [antw∞rđ/vraag] Op-
zifOtO ):



o


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

naschrift dd 21jan2O14

eind deze week mag'k bij rOel in 't afwerkkamertje kOmen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten